Cari je ape yang ko nak

Sunday, January 16, 2011

Maka berBrogalah kita.

Bukit Broga.

Aku ingat lagi, time aku mula2 knal bukit yang terletak di Semenyih ni, tak ramai yang mengetahui keindahan bukit ni. So, kecantikannya masih superb jika nak dibandingkan sekrang, mengikut kata kawan aku. Aku ngan member2 aku yang lain telahmenapak ke sini bagi melihat sendiri keindahan bukit Broga. Kejadian ini berlaku pada September 2009 kot. Aku sendiri da tak ingat,haha~

 Kat rumah luqman
 Sebelum menapak ke broga
 Ipan yang kontrol macho
 perjalanan dimulakan
 Indahnya alam ciptaan Allah
 erm..
 mas
 Subhanallah..
 Memang superb view..
 Harap2 view kat Broga skrng still macam ni...
 da penat da nih,haha..
 view cantik..
 Kamilah CoTA
 er..



 barisan pejuang, =)
 Ntah Aie tgh wat pe kt bola tue,haha~
 Pencurian tv berlaku


No comments:

Post a Comment