Cari je ape yang ko nak

Friday, June 24, 2011

Perodua Eco-Challenge 2010; A memoir...

Esok, 25 Jun 2010, genap  setahun team FKM-UiTM PEC 2010 yang aku sertai memenangi hadiah pertama untuk kategori design presentation dan hadiah ketiga untuk the longest distance. Dan esok jugak, pertandingan untuk perodua eco challenge 2011 akan berlangsung kembali untuk kali ketiga kat Melaka international circuit, Ayer Keroh, Melaka..

Siyesly, aku rindu team aku..

Aku rindu saat2 wat keje sama2, tambah2 dengan geng2 team aerodynamic skali dengan aku.. tokse, ipan, ngan pidot.

Aku rindu saat2 bekerjasama dengan Encik Rizal wat design utk kete viva yang lawa lagi garang bersama-sama dengan member rapat aku,tokse. Thanx Encik Rizal, sebab aku berjaya kuasai ilmu adobe photoshop ngan adobe illustrator.

Aku juga rindu saat2 Encik Ramlan Kasiran, terangkan kat aku macamana Coefficient of Drag (Cd) mempengaruhi kelajuan kereta.

Aku rindu bila kuar makan dengan Encik Rizal kat Pak Li kopitiam dan latih aku cane nak present engineering design bagi pihak uni aku.

Saat2 indah ngan team PEC nih kembali segar dalam ingatan aku memandangkan esok team Uitm skali lagi participate competition ni.

Kepada member PEC aku, ketua aku, roy ajali yang ade myvi dashboard bulu kucing, ezri dengan umar, senior team member yang banyk stori, yus, fadli, pidot, sapiq, ipan, tokse, annas, nuar kakang, meem, dayah, seha, aku rindu bekerja dengan korang semua.

 Harap2, esok team UiTM dapat buat lebih elok dan bagus dari ape yang kitorang capai tahun lepas. I'm proud to be UiTM student. ^_^



















No comments:

Post a Comment